131019098
28 Mart 2024, Perşembe

İstanbul Reklam Ajansı Nesta Creative Farkı

29 Nisan 2017, Cumartesi 09:53

     


Girişimci olma veya bir başlangıç ​​kurma konusundaki çıkarlarınızdan biri, muhtemelen takip ettiğiniz ya da deneyimli olduğunuz diğer işletmelerin kültür, vizyon ve değerlerinin ilham kaynağıdır. Ancak hedefleriniz yüksek ise farkındalık yaratacak bir İstanbul reklam ajansı bulmak, en önemlisi size maddi, manevi katma değer yaratacak bir ajans ile çalışmanız önem taşır.

Yaratıcı, düşünceli, kişisel, ilham verici, faydalı, toplumsal olarak sorumlu, sizin ve ihtiyaçlarınıza uyar gibi tanımlamaları olan kültürlerin birçoğu, sadece bir kurucunun kişiliği ve karakteri ile sürüklenerek tesadüfen meydana gelmez. Kuruluşunuzun durumunu kıyasladığınız popüler markaların bir farkı olmalı mı? Yoksa başarılı markaların sırrı, çok iyi iş planına ek olarak, profesyonel desteklerin katkısı mıdır?  

Değişen Tüketici Peyzajı Geleneksel Reklamcılığın Sonu mu?

Tüketici peyzajı değiştikçe ve tüketici alışkanlıkları ve satın alma karar verme süreci geliştikçe, marka sahiplerinin değerli ve giderek sınırlı olan kaynaklarını nerede, ne zaman ve nasıl harcayacaklarını anlamaları şarttır. Tarihsel olarak İstanbul reklam ajansları bir markanın mesajını tanımlar, kontrol eder ve hangi kanallar aracılığıyla yayınlandığını takip eder. Daha sonra müdahaleci reklamcılık ve mesajlarla tüketicileri yakalamaya çalışır. Hedef; en geniş potansiyele sahip olan platformlarda mümkün olduğunca geniş bir kitleye ulaşmaktır.

Sosyal ekonomide, tüketicilerin kitle iletişim araçlarında yayınlanan kurumsaldan yönlendirilmiş (daha az ilgi gösterdikleri) mesajlara karşı çok az inançları mevcut. Günümüzde tüketiciler, zamanlarını çeşitli sosyal ağlarda veya benzer insanlarla çevrimiçi topluluklarda geçiriyor. Ürün ve hizmetler hakkında bilgi ararken bile etkilendikleri şeyler bu insanlara ait. Tüketiciler geleneksel pazarlama konusundaki inançlarını yitirmişler ve bu tür kampanyalardaki mesajları güvensiz buluyor veya ilgilenmiyorlar. Böyle bir model kullanarak bir marka oluşturmak artık giderek zorlaşıyor.

Yeni Nesil Reklamcılık ve Bütüncül Pazarlama

Değişen şartlara uyum sağlaması gereken reklam ajansları, promosyonları, reklamcılık ve diğer etkinlikleri ölçmek için metrikler geliştirebilmelidir. Yeni nesil reklamcılık, işletmenizin süreçlerinin, sistemlerinin, paydaşlarının ve daha fazlasının denetimini yapacak ve sizin için en iyi yolu belirleyecektir. https://nestacreative.com/creative-reklam-ajansi web sayfasını incelemenizi tavsiye ederiz. Yeni nesil reklamcılık ve bütüncül pazarlama stratejileri açısından örnek ajanslardan bir olan Nesta Creative, marka yaratma sürecinden dijital uygulamalara, insan ilişkilerinden ambalaj tasarımına kadar pek çok alanı stratejik planları ile hedefe yönlendirme konusunda takdiri hak ediyor.

 







 
Son Eklenen Haberler