19 Şubat 2018, Pazartesi

ÖNCE VATANDAŞ MEMNUNİYETİ

13 Temmuz 2017, Perşembe 06:17

     


Hemşehri şikayetlerinin etkin ve kalıcı yöntemlerle çözüme kavuşturulması amacıyla yaptığı çalışmalarla uluslararası ISO 10002 belgesini almaya hak kazanan İzmir Büyükşehir Belediyesi, üç büyük belediye arasında bu belgeyi alan ilk belediye oldu.

Hizmet ve projelerinde vatandaş odaklı sosyal belediyecilik ilkelerini ön planda tutan İzmir Büyükşehir Belediyesi, hemşehri şikayeti yönetimi konusundaki etkin çalışmalarını ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Belgesi ile taçlandırdı. İzmir Büyükşehir Belediyesi, üç büyük belediye arasında ISO 10002 belgesini alan ilk belediye oldu. Belgelendirme kuruluşu Lloyd's Register LRQA Türkiye ve Güneydoğu Avrupa Bölgesi Satış Müdürü Burak Can ve Satış Yöneticisi ve Koordinatörü Seda Zeren, ISO 10002 sertifikasını İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu’na takdim etti. Burak Can, günümüzde vatandaşla iletişim kurma aşamasında bir geri kalmışlık göze çarparken, Türkiye’nin üçüncü büyük belediyesi olarak İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin bu sistemi başarıyla hayata geçirmiş olması ve bağımsız bir değerlendirme kuruluşuna başvurarak bunu taçlandırmasının kent adına gerçekten gurur verici olduğunu söyledi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu ise "İzmirli hemşehrilerimizle iletişimi güçlendirmek, onların sorunlarına kısa süre çözüm bulabilmek öncelikli hedeflerimizden birisiydi. Bu alanda yaptığımız çalışmaların belgelendirilmesi, beni ve çalışma arkadaşlarımı daha da motive ettiği gibi omuzlarımızdaki sorumluluğu biraz daha artırdı" diye konuştu.

ISO 10002 nedir?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Sistemi, dünyada özellikle büyük şirketler arasındaki rekabetin giderek artmasının ardından büyük ilgi görmeye başladı. Müşteri şikayetlerinin planlı ve sistemli olarak yürütülmesi ile ilgili olarak, Türkiye’de de TS ISO 10002 standardı yürürlüğe girdi. ISO 10002, müşteri şikayetiyle karşılaşılan durumlarda, kuruluşlara hangi süreç adımlarını uygulamaları gerektiği konusunda yol gösteriyor. Sistem belediyelerde vatandaş odaklı çalışmaların iyileştirilmesini ve hemşehri şikayetlerinin etkin ve kalıcı yöntemlerle çözüme kavuşturulmasını amaçlıyor.

Süreç nasıl işledi?

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nde konuyla ilgili birimlerin personeline "süreç denetçisi eğitimi" verildi. Eğitime katılan kişiler, hemşehri odaklı çalışmalarda kalıcı memnuniyet sağlayıcı sistemin hayata geçirilmesi için çalışmalar yaptı. Hazırlanan raporlar ve uygulamaya konulacak sistemin ardından Büyükşehir Belediyesi, Lloyd's Register LRQA firması tarafından iki aşamalı olarak denetime alındı. İlk aşamada ana hatlarıyla sistem, daha sonraki denetim aşamasında ise bütün hemşehri şikayet çözüm sistemi değerlendirildi. İzmir Büyükşehir Belediyesi, yaptığı bu çalışmaların ardından ISO 10002 belgesini almaya hak kazandı.

(HABER MERKEZİ) 







 
Son Eklenen Haberler
Son Eklenen İlanlar
İLANEN TEBLİGAT - BASIN: 754209 - 19/02/2018
İLANEN TEBLİGAT ALİAĞA GÜMRÜK MÜDÜRLÜĞÜNDEN - BASIN: 751549 - 14/02/2018
ALİAĞA KİMYA İHTİSAS VE KARMA ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ - BASIN: 752909 - 14/02/2018
ALİAĞA BAL ÜRETİCİLERİ BİRLİĞİNDEN İLAN - 13/02/2018
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 742365 - 26/01/2018
BİNA İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR - BASIN: 740601 - 24/01/2018
İLANEN TEBLİGAT - BASIN: 735069 - 15/01/2018
BORU HATLARI İLE PETROL TAŞIMA A.Ş (BOTAŞ) - BASIN: 732061 - 08/01/2018
PARK YAPTIRILACAKTIR - BASIN: 731776 - 06/01/2018
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 726694 - 27/12/2017
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 726682 - 27/12/2017
AYDINLATMA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR - BASIN: 725230 - 25/12/2017
ALİAĞA 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ HAKİMLİĞİ'NDEN İLAN - BASIN: 724413 - 22/12/2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN: 714528 - 16/12/2017
ALİAĞA ESNAF VE SANATKARLAR ODASI BAŞKANLIĞI'NDAN İLAN - BASIN: 721034 - 16/12/2017
SKATE PARK (KAYKAY PİSTİ) MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR - BASIN: 720750 - 16/12/2017
ALİAĞA ŞOFÖRLER VE OTOMOBİLCİLER ESNAF ODASI GENEL KURUL İLANI - 16/12/2017
İLANEN DUYURULUR - BASIN: 720200 - 15/12/2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN: 714528 - 14/12/2017
SPOR SAHASI YAPTIRILACAKTIR - BASIN: 718226 - 11/12/2017
SINIRLI SORUMLU ALİAĞA GÜNAY KONUT YAPI KOOPERATİFİ (KAYYUM) BAŞKANLIĞINDAN İLAN - 08/12/2017
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR - BASIN: 715292 - 07/12/2017
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 712448 - 01/12/2017
DÜZELTME İLANI - BASIN: 711989 - 01/12/2017
İLANEN TEBLİGAT - BASIN: 710252 - 30/11/2017
İLANEN TEBLİGAT - BASIN:708056 - 28/11/2017
İLANEN TEBLİGAT- BASIN: 707896 - 28/11/2017
BİNA İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR - BASIN: 708883 - 27/11/2017
ALİAĞA BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ - BASIN: 707614 - 27/11/2017
KAUÇUK MALZEME SATIN ALINACAKTIR - BASIN: 706257 - 24/11/2017
ALİAĞA BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ - BASIN: 705295 - 22/11/2017
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 704477 - 20/11/2017
TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR - BASIN: 702197 - 17/11/2017
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR - BASIN: 702168 - 17/11/2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN: 697148 - 17/11/2017
ALİAĞA VERGİ DAİRESİ MÜDÜRLÜĞÜNDEN İLAN-BASIN 699839-16.11.2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN: 697148 - 15/11/2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN: 692116 - 14/11/2017
PETROL-İŞ SENDİKASI ALİAĞA ŞUBESİ GENEL KURUL ÇAĞRI İLANI - 14/11/2017
ALİAĞA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN İLAN - BASIN:692116 - 11/11/2017
İHALE İLANI - BASIN: 698294 - 10/11/2017
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 695846 - 09/11/2017
VOLEYBOL SAHASI YAPILMASI -BASIN: 694091 - 06/11/2017
TAŞINIRIN AÇIK ARTIRMA İLANI - BASIN: 691523 - 02/11/2017
ALİAĞA GÜMRÜK MÜDÜRLÜĞÜNDEN İLANEN TEBLİGAT - BASIN: 690702 - 02/11/2017
SOKAK DÜZENLEMESİ İŞİ YAPTIRILACAKTIR - BASIN: 688546 - 01/11/2017
ALİAĞA 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ HAKİMLİĞİ'NDEN İLAN - BASIN: 690386 - 01/11/2017
ALİAĞA 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ HAKİMLİĞİ'NDEN İLAN - BASIN: 689843 - 01/11/2017
ELEKTRİK SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR - BASIN: 688519 - 01/11/2017
ALİAĞA 1. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ HAKİMLİĞİ'NDEN İLAN - BASIN: 688807 - 30/10/2017