Dijital Ajans Hangi Alanlarda Hizmet Verir?
3 Ocak 2023, Salı 12:43| Tweet |
Dijital ajanslar belirli bir sektörde uzmanlaşmak yerine farklı alanlarda hizmet vermeyi tercih etmektedir. Dijital ajansın hizmet verdiği alanlar şunlardır;
- Web tasarım ve web sitesi
- SEO hizmetleri
- Google reklamları
- Kurumsal kimlik çalışmaları
- İçerik pazarlama
- Sosyal medya yönetimi
Neden Dijital Ajans ile Çalışmalısınız?
Kurumların veya firmaların dijital varlığını yönetme görevini dijital ajans üstlenmektedir. Dijital ajanslar, kurumunuza ait web sitesi, iş ihtiyacınız ve firmanızın gereklilikleri doğrultusunda çalışmalar yapmaktadır. Ayrıca dijital ajanslar birden fazla grafik tasarımcı ile çalışmakta ve çalışmalar sonucunda kaliteli içerikler ortaya çıkmaktadır. Kaliteli içerikler ile firmanızın hizmetlerini en iyi şekilde dünyaya tanıtabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Ne Elde Edebilirsiniz?
- Dijital ajans sayesinde kurumun iş yükü hafifletilebilir.
- Sosyal medya ve Google reklamlarını yöneten dijital ajanslar ile daha fazla müşteri kazanmak mümkündür.
- Kullanılabilecek etkili kaynaklar ile işinizi büyütmenize yardımcı olurlar.
- Profesyonel bir hizmet alabilirsiniz.
- Dijital ajanslar aracılığıyla markanızı bir adım daha ileri taşıyabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Danışmanlık Almak Size Neler Kazandırır?
- Dijital ajanslarla çalışmanın en önemli kazancı doğru verilerle ilerlemektir. Kazanılan gelirden kitlenin büyüklüğüne kadar tüm verilerin işlenmesi firmanızı yönetmek açısından oldukça önemlidir.
- Dijital dünyadaki varlığınız kalıcı olur. Firmanızı tüm dünyaya profesyonel ve kaliteli bir şekilde gösterebilirsiniz.
- Doğru zamanda ve doğru alanlarda hareket ederek potansiyel hedef kitlesine ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Kimlik Nedir?
Bir kurumun fiziksel görüntüsünü oluşturan tasarım öğelerinin bütününe kurumsal kimlik denilmektedir. Kurumsal kimliği yansıtan öğeler; logo, kartvizit, web sitesi, slogan, reklamlar, broşürler ve benzeridir. Bunlara ek olarak sosyal medya hesapları da kurumsal kimliği oluşturan öğeler içerisinde sayılmaktadır.
Tasarım öğelerinin her bir parçası işletmenin kurumsal imajının oluşturulması için kullanılmaktadır. Kurumsal imajın yanı sıra davranış, iletişim ve görsel göstergelerin her birisi kurumsal kimlik tasarımı oluşturma sürecinin etkili unsurlarıdır. Kimlik tasarımı çalışmalarının istenilen hedef kitleye ulaşabilmesi için uzman kişilerle çalışılması oldukça önemlidir. Bu sayede kurum veya işletme yalnızca yerel değil, ulusal anlamda da dünyaya açılabilmektedir.
Kurumsal Kimlik Oluşturma Aşamaları Nelerdir?
Kurumun içerisinde bulunan hizmetlerin daha iyi tanıtılması için gerçekleştirilen kurumsal kimlik tasarımı belirli bir süreci kapsamaktadır. Öncelikle doğru analizlerin yapılması ve sürecin nasıl ilerleyeceğini bilmek gerekmektedir. Dolayısıyla kimlik oluşturma süreci şu aşamalardan meydana gelmektedir;
- Kurum kimlik misyonunun belirlenmesi
- İş planları ve analizlerinin incelenmesi
- Marka adının oluşturulması
- Logo tasarımı oluşturulması
- Marka sloganı oluşturulması
Kurumsal kimliği oluşturan bu aşamalar sayesinde hedef kitleye ulaşmak ve etkilemek mümkündür. Aynı zamanda kurumun özellikleri ve hizmetleri görsellerle müşterilere aktarılmaktadır.
Kurumsal Kimlik Çalışmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kurumsal kimlik tasarımı süreçlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar şunlardır;
- Kimlik tasarımı öğelerinin aynı iletişim diline sahip olması ve konuşması
- Aynı imaj ve prestiji yansıtması
- Aynı mesajı vermesi
- Logo ve sembollerin ilgi çekici bir şekilde kullanılması
- Tasarım sürecinde kullanılan tüm öğelerin işitsel ve metinsel olarak tutarlı olması
- Renklerin ve yazıların birbiriyle uyum içerisinde görünmesi

Yıllardır atıl durumda olan Aliağa Kyme Arkeoloji Müzesi'nin yıkımına başlandı.

Türkiye Oryantiring Şampiyonaları’nda Aliağa Gençlik ve Spor İlçe

Aliağa Kimya İhtisas ve Karma Organize Sanayi Bölgesi (ALOSBİ), sanayide çevreci

Müzisyen Emre Çakmakoğlu, alternatif rock esintili, duygusal şarkılarında

CHP İzmir Milletvekili Sevda Erdan Kılıç, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda

CHP Aliağa İlçe Gençlik Kolları Başkanı Alp Günay Bayrak, yaptıkları

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’da gölet temizliği, yol tesviyesi

Teknolojinin hızla ilerlemesiyle birlikte hayatımızın birçok alanı dijitalleşti

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kimlik bilgisi paylaşımı olmadan ve sosyal

Aliağa Petkimspor, FIBA Europe Cup C Grubu ikinci maçında bugün Petrolina

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, yapımı tamamlanan Aliağa Yolcu İskelesi’ne

Aliağa’da hayırseverlerin desteğiyle yapımı tamamlanan Sema–Tevfik Yiyitalp

İMEAK Deniz Ticaret Odası (DTO) Aliağa Şubesi’nin Ekim ayı Meclis Toplantısında,

Adnan Arduman, öyküden romana, fotoğraftan mizaha uzanan yaratıcı bir sanatçı.

İzmir Ekonomik Kalkınma ve Koordinasyon Kurulu'nun (İEKKK) 139'uncu toplantısında

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’daki mahalle temizlik çalışmalarını

KCT 1461 Trabzon FK Teknik Direktörü Olcay Şahan, yarın oynanacak Aliağaspor

CHP İzmir İl Kongresi öncesinde, ev hapsinde bulunan mevcut başkan Şenol Aslanoğlu’nun

Ege'nin tarımsal üretimde önemli kentlerinden İzmir ve Aydın'da

Gazetecilik kariyerine TRT’de başlayan, uzun yıllar televizyonculuk ve akademisyenlik

Aliağa Petkimspor, FIBA Europe Cup C Grubu'ndaki ilk maçında Rumen ekibi

Yılbaşı sezonu, evinizi sıcak ve davetkar hale getirmek için harika bir fırsattır.

Aliağa Belediyesi’nin 2026 yılı için 5 milyar 577 milyon TL olarak tahmin

Aliağa Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Seyhan Öz, yaklaşan

Aliağa Belediyesi ile İzmir İl Tarım ve Orman Müdürlüğü iş birliğinde

Dokuz Eylül Üniversitesi Deprem Araştırma Merkezi Müdürü

İzmir Büyükşehir Belediyesine yönelik yolsuzluk soruşturması kapsamında


















