20 Haziran 2024, Perşembe

Dijital Ajans Hangi Alanlarda Hizmet Verir?

3 Ocak 2023, Salı 12:43

     


Dijital ajanslar belirli bir sektörde uzmanlaşmak yerine farklı alanlarda hizmet vermeyi tercih etmektedir. Dijital ajansın hizmet verdiği alanlar şunlardır;

  • Web tasarım ve web sitesi
  • SEO hizmetleri
  • Google reklamları
  • Kurumsal kimlik çalışmaları
  • İçerik pazarlama
  • Sosyal medya yönetimi

Neden Dijital Ajans ile Çalışmalısınız?

Kurumların veya firmaların dijital varlığını yönetme görevini dijital ajans üstlenmektedir. Dijital ajanslar, kurumunuza ait web sitesi, iş ihtiyacınız ve firmanızın gereklilikleri doğrultusunda çalışmalar yapmaktadır. Ayrıca dijital ajanslar birden fazla grafik tasarımcı ile çalışmakta ve çalışmalar sonucunda kaliteli içerikler ortaya çıkmaktadır. Kaliteli içerikler ile firmanızın hizmetlerini en iyi şekilde dünyaya tanıtabilirsiniz.

Dijital Ajans ile Çalışarak Ne Elde Edebilirsiniz?

  • Dijital ajans sayesinde kurumun iş yükü hafifletilebilir.
  • Sosyal medya ve Google reklamlarını yöneten dijital ajanslar ile daha fazla müşteri kazanmak mümkündür.
  • Kullanılabilecek etkili kaynaklar ile işinizi büyütmenize yardımcı olurlar.
  • Profesyonel bir hizmet alabilirsiniz.
  • Dijital ajanslar aracılığıyla markanızı bir adım daha ileri taşıyabilirsiniz.

Dijital Ajans ile Çalışarak Danışmanlık Almak Size Neler Kazandırır?

  • Dijital ajanslarla çalışmanın en önemli kazancı doğru verilerle ilerlemektir. Kazanılan gelirden kitlenin büyüklüğüne kadar tüm verilerin işlenmesi firmanızı yönetmek açısından oldukça önemlidir.
  • Dijital dünyadaki varlığınız kalıcı olur. Firmanızı tüm dünyaya profesyonel ve kaliteli bir şekilde gösterebilirsiniz.
  • Doğru zamanda ve doğru alanlarda hareket ederek potansiyel hedef kitlesine ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Kimlik Nedir?

Bir kurumun fiziksel görüntüsünü oluşturan tasarım öğelerinin bütününe kurumsal kimlik denilmektedir. Kurumsal kimliği yansıtan öğeler; logo, kartvizit, web sitesi, slogan, reklamlar, broşürler ve benzeridir. Bunlara ek olarak sosyal medya hesapları da kurumsal kimliği oluşturan öğeler içerisinde sayılmaktadır.

Tasarım öğelerinin her bir parçası işletmenin kurumsal imajının oluşturulması için kullanılmaktadır. Kurumsal imajın yanı sıra davranış, iletişim ve görsel göstergelerin her birisi kurumsal kimlik tasarımı oluşturma sürecinin etkili unsurlarıdır. Kimlik tasarımı çalışmalarının istenilen hedef kitleye ulaşabilmesi için uzman kişilerle çalışılması oldukça önemlidir. Bu sayede kurum veya işletme yalnızca yerel değil, ulusal anlamda da dünyaya açılabilmektedir.

Kurumsal Kimlik Oluşturma Aşamaları Nelerdir?

Kurumun içerisinde bulunan hizmetlerin daha iyi tanıtılması için gerçekleştirilen kurumsal kimlik tasarımı belirli bir süreci kapsamaktadır. Öncelikle doğru analizlerin yapılması ve sürecin nasıl ilerleyeceğini bilmek gerekmektedir. Dolayısıyla kimlik oluşturma süreci şu aşamalardan meydana gelmektedir;

  • Kurum kimlik misyonunun belirlenmesi
  • İş planları ve analizlerinin incelenmesi
  • Marka adının oluşturulması
  • Logo tasarımı oluşturulması
  • Marka sloganı oluşturulması

Kurumsal kimliği oluşturan bu aşamalar sayesinde hedef kitleye ulaşmak ve etkilemek mümkündür. Aynı zamanda kurumun özellikleri ve hizmetleri görsellerle müşterilere aktarılmaktadır.

Kurumsal Kimlik Çalışmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kurumsal kimlik tasarımı süreçlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar şunlardır;

  • Kimlik tasarımı öğelerinin aynı iletişim diline sahip olması ve konuşması
  • Aynı imaj ve prestiji yansıtması
  • Aynı mesajı vermesi
  • Logo ve sembollerin ilgi çekici bir şekilde kullanılması
  • Tasarım sürecinde kullanılan tüm öğelerin işitsel ve metinsel olarak tutarlı olması
  • Renklerin ve yazıların birbiriyle uyum içerisinde görünmesi






 
Son Eklenen Haberler