Dijital Ajans Hangi Alanlarda Hizmet Verir?
3 Ocak 2023, Salı 12:43Tweet |
Dijital ajanslar belirli bir sektörde uzmanlaşmak yerine farklı alanlarda hizmet vermeyi tercih etmektedir. Dijital ajansın hizmet verdiği alanlar şunlardır;
- Web tasarım ve web sitesi
- SEO hizmetleri
- Google reklamları
- Kurumsal kimlik çalışmaları
- İçerik pazarlama
- Sosyal medya yönetimi
Neden Dijital Ajans ile Çalışmalısınız?
Kurumların veya firmaların dijital varlığını yönetme görevini dijital ajans üstlenmektedir. Dijital ajanslar, kurumunuza ait web sitesi, iş ihtiyacınız ve firmanızın gereklilikleri doğrultusunda çalışmalar yapmaktadır. Ayrıca dijital ajanslar birden fazla grafik tasarımcı ile çalışmakta ve çalışmalar sonucunda kaliteli içerikler ortaya çıkmaktadır. Kaliteli içerikler ile firmanızın hizmetlerini en iyi şekilde dünyaya tanıtabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Ne Elde Edebilirsiniz?
- Dijital ajans sayesinde kurumun iş yükü hafifletilebilir.
- Sosyal medya ve Google reklamlarını yöneten dijital ajanslar ile daha fazla müşteri kazanmak mümkündür.
- Kullanılabilecek etkili kaynaklar ile işinizi büyütmenize yardımcı olurlar.
- Profesyonel bir hizmet alabilirsiniz.
- Dijital ajanslar aracılığıyla markanızı bir adım daha ileri taşıyabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Danışmanlık Almak Size Neler Kazandırır?
- Dijital ajanslarla çalışmanın en önemli kazancı doğru verilerle ilerlemektir. Kazanılan gelirden kitlenin büyüklüğüne kadar tüm verilerin işlenmesi firmanızı yönetmek açısından oldukça önemlidir.
- Dijital dünyadaki varlığınız kalıcı olur. Firmanızı tüm dünyaya profesyonel ve kaliteli bir şekilde gösterebilirsiniz.
- Doğru zamanda ve doğru alanlarda hareket ederek potansiyel hedef kitlesine ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Kimlik Nedir?
Bir kurumun fiziksel görüntüsünü oluşturan tasarım öğelerinin bütününe kurumsal kimlik denilmektedir. Kurumsal kimliği yansıtan öğeler; logo, kartvizit, web sitesi, slogan, reklamlar, broşürler ve benzeridir. Bunlara ek olarak sosyal medya hesapları da kurumsal kimliği oluşturan öğeler içerisinde sayılmaktadır.
Tasarım öğelerinin her bir parçası işletmenin kurumsal imajının oluşturulması için kullanılmaktadır. Kurumsal imajın yanı sıra davranış, iletişim ve görsel göstergelerin her birisi kurumsal kimlik tasarımı oluşturma sürecinin etkili unsurlarıdır. Kimlik tasarımı çalışmalarının istenilen hedef kitleye ulaşabilmesi için uzman kişilerle çalışılması oldukça önemlidir. Bu sayede kurum veya işletme yalnızca yerel değil, ulusal anlamda da dünyaya açılabilmektedir.
Kurumsal Kimlik Oluşturma Aşamaları Nelerdir?
Kurumun içerisinde bulunan hizmetlerin daha iyi tanıtılması için gerçekleştirilen kurumsal kimlik tasarımı belirli bir süreci kapsamaktadır. Öncelikle doğru analizlerin yapılması ve sürecin nasıl ilerleyeceğini bilmek gerekmektedir. Dolayısıyla kimlik oluşturma süreci şu aşamalardan meydana gelmektedir;
- Kurum kimlik misyonunun belirlenmesi
- İş planları ve analizlerinin incelenmesi
- Marka adının oluşturulması
- Logo tasarımı oluşturulması
- Marka sloganı oluşturulması
Kurumsal kimliği oluşturan bu aşamalar sayesinde hedef kitleye ulaşmak ve etkilemek mümkündür. Aynı zamanda kurumun özellikleri ve hizmetleri görsellerle müşterilere aktarılmaktadır.
Kurumsal Kimlik Çalışmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kurumsal kimlik tasarımı süreçlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar şunlardır;
- Kimlik tasarımı öğelerinin aynı iletişim diline sahip olması ve konuşması
- Aynı imaj ve prestiji yansıtması
- Aynı mesajı vermesi
- Logo ve sembollerin ilgi çekici bir şekilde kullanılması
- Tasarım sürecinde kullanılan tüm öğelerin işitsel ve metinsel olarak tutarlı olması
- Renklerin ve yazıların birbiriyle uyum içerisinde görünmesi

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, yolsuzluk soruşturması kapsamında

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi ile Aliağa Şoförler

Karşıyaka Veteran Hentbol takımı, Burhaniye Turnuvası’nı namağlup birincilikle

Geleceğe yönelik finansal planlamalar yapılırken 2025 yılının yatırım fırsatlarını

CHP İzmir Milletvekili Sevda Erdan Kılıç, geçen sene gerçekleşen

Aliağa Belediye Meclisi Temmuz ayı Olağan Toplantısı bu akşam gerçekleştirilecek. Aliağa

DEM Parti Aliağa İlçe Eş Başkanları Aynur Gezici ve Veysel Özbay, İzmir

TFF 2. Lig Kırmızı Grup temsilcisi Aliağaspor FK, yeni sezon öncesi transfer

13 ayrı dosyadan kesinleşmiş hapis cezası bulunan ve cezaevi firarisi olan M.Ş., Aliağa'da

TFF 2. Lig Kırmızı Grup temsilcisi Aliağaspor FK, son olarak Pendikspor forması giyen

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Aliağa’daki yangının dikkatsizlik sonucu

AK Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir İnan, Aliağa Belediye

Çağdaş ve klasik ev stillerinde yerini alan konsol, 2025’in işlevsellik,

Doğayla baş başa, özgürlük hissi ile dolu bir yaşamı sembolize eden

Aliağa Ticaret Odası (ALTO) tarafından, İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) desteğiyle hayata

Aliağa’da, mavi bayraklı Ağapark ve Ön Plajlar, 2025 yaz sezonuna kapılarını

Aliağa Petkimspor, iç transferde 28 yaşındaki uzunu Troy Selim Şav ile yeniden

AK Parti İzmir İl Başkanı Bilal Saygılı, İzmir'de CHP'li belediyelerin yalnızca

CHP İzmir İl Başkanı Şenol Aslanoğlu, İzmir Büyükşehir Belediyesi’ndeki

DEM Parti Aliağa Başkanlığı, Çarşamba Pazarı’nda bildiri dağıtarak Temmuz

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve Belediye-İş Sendikası Genel

İzmir Büyükşehir Belediyesi ile Egeşehir AŞ tarafından yürütülen

İzmir Büyükşehir Belediyesi, işe alımlarda halkın katılımını ve şeffaflığı

Tüpraş ve Ravago işçileri, 15-16 Haziran Direnişi’ni anma etkinliğinde,

İzmir, Türkiye’nin en büyük liman şehirlerinden biri olmasının

CHP Parti Sözcüsü ve İzmir Milletvekili Deniz Yücel, gazeteci

30 ilçede bulunan 62 istasyonda 7 gün 24 saat görev yapan İzmir İtfaiyesi,

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, çevresel gürültüyle

Aliağa Belediyesi Taekwondo Kursu’nun sporcuları kuşak atladı. Taekwondocular

Bu sezon TFF 2.Lig Kırmızı grupta mücadele edecek Aliağa FK'da yeni transfer

İzmir Bakırçay Üniversitesi’nden Prof. Dr. Şermin Tağıl, orman yangınlarının