Dijital Ajans Hangi Alanlarda Hizmet Verir?
3 Ocak 2023, Salı 12:43| Tweet |
Dijital ajanslar belirli bir sektörde uzmanlaşmak yerine farklı alanlarda hizmet vermeyi tercih etmektedir. Dijital ajansın hizmet verdiği alanlar şunlardır;
- Web tasarım ve web sitesi
- SEO hizmetleri
- Google reklamları
- Kurumsal kimlik çalışmaları
- İçerik pazarlama
- Sosyal medya yönetimi
Neden Dijital Ajans ile Çalışmalısınız?
Kurumların veya firmaların dijital varlığını yönetme görevini dijital ajans üstlenmektedir. Dijital ajanslar, kurumunuza ait web sitesi, iş ihtiyacınız ve firmanızın gereklilikleri doğrultusunda çalışmalar yapmaktadır. Ayrıca dijital ajanslar birden fazla grafik tasarımcı ile çalışmakta ve çalışmalar sonucunda kaliteli içerikler ortaya çıkmaktadır. Kaliteli içerikler ile firmanızın hizmetlerini en iyi şekilde dünyaya tanıtabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Ne Elde Edebilirsiniz?
- Dijital ajans sayesinde kurumun iş yükü hafifletilebilir.
- Sosyal medya ve Google reklamlarını yöneten dijital ajanslar ile daha fazla müşteri kazanmak mümkündür.
- Kullanılabilecek etkili kaynaklar ile işinizi büyütmenize yardımcı olurlar.
- Profesyonel bir hizmet alabilirsiniz.
- Dijital ajanslar aracılığıyla markanızı bir adım daha ileri taşıyabilirsiniz.
Dijital Ajans ile Çalışarak Danışmanlık Almak Size Neler Kazandırır?
- Dijital ajanslarla çalışmanın en önemli kazancı doğru verilerle ilerlemektir. Kazanılan gelirden kitlenin büyüklüğüne kadar tüm verilerin işlenmesi firmanızı yönetmek açısından oldukça önemlidir.
- Dijital dünyadaki varlığınız kalıcı olur. Firmanızı tüm dünyaya profesyonel ve kaliteli bir şekilde gösterebilirsiniz.
- Doğru zamanda ve doğru alanlarda hareket ederek potansiyel hedef kitlesine ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Kimlik Nedir?
Bir kurumun fiziksel görüntüsünü oluşturan tasarım öğelerinin bütününe kurumsal kimlik denilmektedir. Kurumsal kimliği yansıtan öğeler; logo, kartvizit, web sitesi, slogan, reklamlar, broşürler ve benzeridir. Bunlara ek olarak sosyal medya hesapları da kurumsal kimliği oluşturan öğeler içerisinde sayılmaktadır.
Tasarım öğelerinin her bir parçası işletmenin kurumsal imajının oluşturulması için kullanılmaktadır. Kurumsal imajın yanı sıra davranış, iletişim ve görsel göstergelerin her birisi kurumsal kimlik tasarımı oluşturma sürecinin etkili unsurlarıdır. Kimlik tasarımı çalışmalarının istenilen hedef kitleye ulaşabilmesi için uzman kişilerle çalışılması oldukça önemlidir. Bu sayede kurum veya işletme yalnızca yerel değil, ulusal anlamda da dünyaya açılabilmektedir.
Kurumsal Kimlik Oluşturma Aşamaları Nelerdir?
Kurumun içerisinde bulunan hizmetlerin daha iyi tanıtılması için gerçekleştirilen kurumsal kimlik tasarımı belirli bir süreci kapsamaktadır. Öncelikle doğru analizlerin yapılması ve sürecin nasıl ilerleyeceğini bilmek gerekmektedir. Dolayısıyla kimlik oluşturma süreci şu aşamalardan meydana gelmektedir;
- Kurum kimlik misyonunun belirlenmesi
- İş planları ve analizlerinin incelenmesi
- Marka adının oluşturulması
- Logo tasarımı oluşturulması
- Marka sloganı oluşturulması
Kurumsal kimliği oluşturan bu aşamalar sayesinde hedef kitleye ulaşmak ve etkilemek mümkündür. Aynı zamanda kurumun özellikleri ve hizmetleri görsellerle müşterilere aktarılmaktadır.
Kurumsal Kimlik Çalışmasında Dikkat Edilmesi Gerekenler
Kurumsal kimlik tasarımı süreçlerinde dikkat edilmesi gereken en önemli hususlar şunlardır;
- Kimlik tasarımı öğelerinin aynı iletişim diline sahip olması ve konuşması
- Aynı imaj ve prestiji yansıtması
- Aynı mesajı vermesi
- Logo ve sembollerin ilgi çekici bir şekilde kullanılması
- Tasarım sürecinde kullanılan tüm öğelerin işitsel ve metinsel olarak tutarlı olması
- Renklerin ve yazıların birbiriyle uyum içerisinde görünmesi

Aliağa Belediyesi personelinin sürpriz doğum günü kutlamasında konuşan

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası’nın olağan genel kurulu 26 Ocak’ta

İMEAK DTO Aliağa Şubesi’nde yılın son meclis toplantısı gerçekleştirildi.

Aliağa Ticaret Odası (ALTO) ve Bilge Akademi iş birliğiyle düzenlenen “Zaman

Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk maçında Aliağaspor FK, deplasmanda karşılaştığı

İZSU, kış yağışları öncesi İzmir genelinde 12 ilçede binlerce yağmur suyu

Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk devrim şehitleri Asteğmen Kubilay ve silah

CHP İzmir Milletvekili Rıfat Nalbantoğlu, kabul edilen 2026 bütçesini

AK Parti İzmir Milletvekili Ceyda Bölünmez Çankırı, depremde zarar

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, İzmir Kooperatifçilik

Aliağa Siteler Mahallesi’nde, protokol ve vatandaşların yoğun katılımıyla açılan

Günümüzde birçok insan, büyük şehirlerin kalabalığından

Kişisel bakım dünyası artık sadece makas ve fırça darbelerinden ibaret

FIBA Europe Cup N Grubu’nun 2. maçında Aliağa Petkimspor, sahasında Casademont

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkan Adayı Ozan Yıldızbaş, iki önemli

Aliağa Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası başkan adaylığını açıklayan

Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 16. hafta mücadelesinde Aliağaspor FK, sahasında konuk

CHP Aliağa İlçe Başkanı Barış Eroğlu, Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar’ın

Azerbaycan'ın merhum Cumhurbaşkanı Heydar Aliyev, vefatının 22. yılında Aliağa’da

Aliağa Robotik Kodlama Kişisel Gelişim Kursu öğrencileri, Roma’da düzenlenen

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nin 11. haftasında kendi sahasında

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’nın mahallelerinde asfalt yama

Türk rock sahnesinin deneyimli davulcusu Alpay Şalt, enerjisi ve özgün

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil

Aliağa Petkimspor, FIBA Europe Cup ikinci tur N Grubu’nda, İtalya deplasmanında

Esra Yüksel, ilk romanı Suretler İzler Gölgeler ile aile hafızasının

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik kooperatif davasının görülmesine


















