Neden işletmeniz için hazır ofis tercih etmelisiniz
27 Mart 2021, Cumartesi 14:24Tweet |
Günümüzde işletmesi için işyeri kurmak isteyen bir kişinin göz önünde bulundurması gereken pek çok başlangıç masrafı vardır. Öyle ki; bu başlangıç masrafı çoğu zaman işletme kuracak şahısların hareket alanını kısıtlar ve serüvenlerine çok daha çetrefilli bir yoldan başlamak durumunda kalırlar.
Merkezi lokasyon tercih edildiğinde kiranın artması, ofis mobilyalarının yüksek fiyatlara sahip olması ve personel giderleri gibi kalemler, işletmesi için bir ofis sahibi olmak isteyen kişileri çoğu zaman düşündürür. Bu gibi durumlarda, hazır ofis çözümleri işletmesi için ofis kurmak isteyen kişilerin imdadına yetişir. Aşağıdaki başlıkları inceleyerek hazır ofis çözümlerinin neden bu denli başarılı olduğunu ve neden tercih edilmesi gerektiğini görüntüleyebilirsiniz.
Hazır Ofis Nedir?
Hazır ofis, çeşitli sağlayıcılar tarafından önceden hazırlanan tasarımlar ile kullanıcılara sunulan bir ofis hizmetidir. Bir hazır ofis hizmetinden faydalandığınızda faturaları, personelleri, ofis mobilyalarını ve benzeri kalemleri düşünmenize gerek kalmaz.
Hazır ofisler genellikle 2 standart tasarıma sahip olur. Bunlardan ilki, tüm çalışanların ortak bir alanda bulunduğu standart tasarımdır. İkinci tasarımda ise yöneticiler için ayrı bir alan bulunur. İşletmenizin kültürüne ve dinamiklerine göre bu iki tasarım arasından kendinize uygun olanı tercih edebilirsiniz.
Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiyor olsa da sağlıklı ve standart bir hazır ofis çözümünde ofiste bulunabilecek kişi sayısı 1 – 6 arasıdır.
Hazır ofis çözümleri sayesinde çok kısa bir süre içerisinde ofisinize sahip olabilir ve vakit kaybetmeden standart iş akışınıza devam edebilirsiniz.
Kimler Hazır Ofis Kullanır?
Hazır ofislerin çoğu zaman girişimciler tarafından tercih edildiği düşünülse de bu büyük bir yanılgıdır. Girişimciler hazır ofis hizmetlerinden ziyade sanal ofis hizmetlerinden faydalanır. Hazır ofis çözümlerinin hitap ettiği kitle oldukça geniş ve çeşitlidir. Kurumsal firmalar, temsilcilik açmak isteyen global firmalar, avukatlar ve benzeri kitleler, hazır ofis kullanıcılarının önemli bir bölümünü oluşturur.
Hazır ofislerin bu denli tercih sebebi olmasının temel nedeni; daha önce de bahsettiğimiz gibi büyük ölçüde maliyeti azaltmasıdır. Ancak bunun yanı sıra, hazır ofis sayesinde şehrin oldukça merkezi bir noktasında, normal şartlarda bütçenizin muhtemelen karşılayamayacağı plazalarda bir ofis alanına sahip olabilirsiniz. İçerisinde bulunduğunuz binanın prestiji, ayrıca işletmenizin de prestiji olarak görülecektir.
Neden İşletmeniz İçin Hazır Ofis Tercih Etmelisiniz?
İşletmenizi merkezi bir konumda ve prestijli bir binada konumlarken maliyetlerinizi azaltmak ve ayrıca sunulan kolaylıklardan da yararlanmak istiyorsanız; aşağıdaki maddeleri inceleyerek neden işletmeniz için hazır ofis çözümlerini tercih etmeniz gerektiğini görüntüleyebilirsiniz.
- İlk Maliyet: İlk maliyet, yani başlangıç maliyeti, işletmelerin en büyük problemlerinden birisidir. Fiziksel ofis kurmak isteyen bir işletmenin göz önünde bulundurması gereken pek çok gider bulunur. Emlakçı ücreti, depozito ücreti, elektrik ve doğalgaz benzeri hizmetler için fatura giderleri, ek personel giderleri ve ofis mobilyaları bu giderlerin temelini oluşturur. Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınız taktirde bu kalemlerin hiçbirisini göz önünde bulundurmanız gerekmez. Çünkü yapmanız gereken, yalnızca sağlayıcınız tarafından belirlenen aylık ücreti ödemektir.
- Hazır ve Hızlı Kullanım: Fiziksel ofis kurmak isteyen bir işletme, ofisin kurulum ve hazırlanma aşamasında büyük bir vakit kaybı ile karşılaşacaktır. Ofisin düzenlenmesi, tadilatlar ve ofis mobilyalarının teslimi gibi işlemler bir hayli uzun sürmektedir. Özellikle global firmaların bir ülkede ya da bir şehirde temsilcilik oluşturmak istediklerinde hazır ofis çözümlerinden faydalanmalarının temel sebebi budur.
- Merkezi Konum ve Prestijli Bina: Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiyor olsa da hazır ofis çözümleri çoğunlukla şehrin merkezi konumlarında ve oldukça prestijli binalarda konumlanmaktadır.
- Ek Hizmetler: Hazır ofis çözümlerinde yalnızca bir ofis alanı kiralıyor olsanız dahi; mutfak, toplantı odası ve baskı odası gibi pek çok hizmete erişim hakkına sahip olursunuz.
- Ofis Personelleri: Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınız taktirde; işletmenize gelen çağrıları cevaplayan bir sekreter, kargo ve postalarınızı teslim alan bir temsilci hizmetinden de faydalanabilirsiniz. Üstelik çoğu zaman bunlar için ekstra bir ücret ödemeniz gerekmez.
Görüldüğü üzere hazır ofis çözümlerinden faydalanmak için pek çok sebep bulunuyor. Sizler de işletmenizi olabildiğince hızlı bir şekilde hayata geçirmek ya da işletmenizin lokasyonunu değiştirmek istiyorsanız, hazır ofis seçeneğini göz önünde bulundurabilirsiniz.

AK Parti İzmir Milletvekili Mahmut Atilla Kaya, İzmir’de belediyecilik hizmetlerinin

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası ile Özel Dentora Ağız ve Diş Sağlığı

DİSK'e bağlı Devrimci Emekliler Sendikası'nın (DEV Emekli Sen) Aliağa Şubesi,

Aliağa Belediyesi’nin Yeni Şakran’daki kanalizasyon sorununa yönelik

SOCAR, MSC ile stratejik bir iş birliği anlaşması imzaladı. Bakü’de gerçekleşen

Sonbahar ve kış sezonlarının vazgeçilmez parçalarından biri olan deri

İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, bu yıl kent genelinde

94. İzmir Enternasyonal Fuarı (İEF), 29 Ağustos-9 Eylül 2025 tarihleri arasında

Aliağaspor FK, Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 4. hafta maçında deplasmanda karşılaştığı

Aliağa Petkimspor'un ev sahipliğinde oynanan hazırlık turnuvası Ege Cup 2025'i

Aliağa’nın tanınmış esnafından İsa Özbek, 2026 yılında yapılacak Aliağa

Aliağa, Dikili ve Menemen’de düzenlenen eş zamanlı operasyonlarda 4 kilo

Tüpraş, Avrupa Komisyonu’nun Ufuk Avrupa Programı kapsamındaki Ar-Ge projesi

Onun yazın serüveni sadece bireysel bir yolculuk değil, aynı zamanda öğrencilerine,

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Mobil İstihdam Aracı uygulaması,

IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği Üst Yöneticisi (CEO) Murat Çiftçi,

Petrol-İş Sendikası Aliağa Şubesi’nin 12. Olağan Genel Kurulu, 27 Eylül’de

Türkiye Oryantiring Federasyonu’nun 2026 faaliyet takviminde yer alan 3.

Kınık Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’nde (TDİOSB) altyapı

Aliağa’nın kurtuluşunun 103. yılı kutlamaları kapsamında açılacak “Zamanın

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Aliağa Petkimspor, kendi

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, Yeni Şakran’ın kanalizasyonunu yapmak için

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Serdar Berk, basit usul vergi sisteminin

İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (İZSMMMO) Aliağa İlçe Temsilciliği’nde

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkan Adayı Ozan Yıldızbaş, seçilmesi

365 Gün Engelliyiz Platformu üyeleri, ulaşımda kesintisiz erişim için

İzmir Büyükşehir Belediyesi, personel alımlarında yeni bir sistem başlatıyor.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, mevcut ulaşım sorunlarını tespit etmek, ihtiyaçları

SOCAR Türkiye ve Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)

Aliağa Petkimspor, Karatay Belediyespor Basketbol Takımında forma giyen 2007 doğumlu

İzmir Büyükşehir Belediyesi Aliağa Yerel Hizmetler Şube Müdürlüğü,

İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (İZSMMMO) Aliağa İlçe Temsilciliği’nde

Bu içerikte farklı özel güvenlik kıyafetleri modellerini, kullanım

AK Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir İnan, CHP'li belediyeleri