131019098
13 Nisan 2021, Salı

Neden işletmeniz için hazır ofis tercih etmelisiniz

27 Mart 2021, Cumartesi 14:24

     


Günümüzde işletmesi için işyeri kurmak isteyen bir kişinin göz önünde bulundurması gereken pek çok başlangıç masrafı vardır. Öyle ki; bu başlangıç masrafı çoğu zaman işletme kuracak şahısların hareket alanını kısıtlar ve serüvenlerine çok daha çetrefilli bir yoldan başlamak durumunda kalırlar.

Merkezi lokasyon tercih edildiğinde kiranın artması, ofis mobilyalarının yüksek fiyatlara sahip olması ve personel giderleri gibi kalemler, işletmesi için bir ofis sahibi olmak isteyen kişileri çoğu zaman düşündürür. Bu gibi durumlarda, hazır ofis çözümleri işletmesi için ofis kurmak isteyen kişilerin imdadına yetişir. Aşağıdaki başlıkları inceleyerek hazır ofis çözümlerinin neden bu denli başarılı olduğunu ve neden tercih edilmesi gerektiğini görüntüleyebilirsiniz.

Hazır Ofis Nedir?

Hazır ofis, çeşitli sağlayıcılar tarafından önceden hazırlanan tasarımlar ile kullanıcılara sunulan bir ofis hizmetidir. Bir hazır ofis hizmetinden faydalandığınızda faturaları, personelleri, ofis mobilyalarını ve benzeri kalemleri düşünmenize gerek kalmaz.

Hazır ofisler genellikle 2 standart tasarıma sahip olur. Bunlardan ilki, tüm çalışanların ortak bir alanda bulunduğu standart tasarımdır. İkinci tasarımda ise yöneticiler için ayrı bir alan bulunur. İşletmenizin kültürüne ve dinamiklerine göre bu iki tasarım arasından kendinize uygun olanı tercih edebilirsiniz.

Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiyor olsa da sağlıklı ve standart bir hazır ofis çözümünde ofiste bulunabilecek kişi sayısı 1 – 6 arasıdır.

Hazır ofis çözümleri sayesinde çok kısa bir süre içerisinde ofisinize sahip olabilir ve vakit kaybetmeden standart iş akışınıza devam edebilirsiniz.

Kimler Hazır Ofis Kullanır?

Hazır ofislerin çoğu zaman girişimciler tarafından tercih edildiği düşünülse de bu büyük bir yanılgıdır. Girişimciler hazır ofis hizmetlerinden ziyade sanal ofis hizmetlerinden faydalanır. Hazır ofis çözümlerinin hitap ettiği kitle oldukça geniş ve çeşitlidir. Kurumsal firmalar, temsilcilik açmak isteyen global firmalar, avukatlar ve benzeri kitleler, hazır ofis kullanıcılarının önemli bir bölümünü oluşturur.

Hazır ofislerin bu denli tercih sebebi olmasının temel nedeni; daha önce de bahsettiğimiz gibi büyük ölçüde maliyeti azaltmasıdır. Ancak bunun yanı sıra, hazır ofis sayesinde şehrin oldukça merkezi bir noktasında, normal şartlarda bütçenizin muhtemelen karşılayamayacağı plazalarda bir ofis alanına sahip olabilirsiniz. İçerisinde bulunduğunuz binanın prestiji, ayrıca işletmenizin de prestiji olarak görülecektir.

Neden İşletmeniz İçin Hazır Ofis Tercih Etmelisiniz?

İşletmenizi merkezi bir konumda ve prestijli bir binada konumlarken maliyetlerinizi azaltmak ve ayrıca sunulan kolaylıklardan da yararlanmak istiyorsanız; aşağıdaki maddeleri inceleyerek neden işletmeniz için hazır ofis çözümlerini tercih etmeniz gerektiğini görüntüleyebilirsiniz.

  • İlk Maliyet: İlk maliyet, yani başlangıç maliyeti, işletmelerin en büyük problemlerinden birisidir. Fiziksel ofis kurmak isteyen bir işletmenin göz önünde bulundurması gereken pek çok gider bulunur. Emlakçı ücreti, depozito ücreti, elektrik ve doğalgaz benzeri hizmetler için fatura giderleri, ek personel giderleri ve ofis mobilyaları bu giderlerin temelini oluşturur. Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınız taktirde bu kalemlerin hiçbirisini göz önünde bulundurmanız gerekmez. Çünkü yapmanız gereken, yalnızca sağlayıcınız tarafından belirlenen aylık ücreti ödemektir.
  • Hazır ve Hızlı Kullanım: Fiziksel ofis kurmak isteyen bir işletme, ofisin kurulum ve hazırlanma aşamasında büyük bir vakit kaybı ile karşılaşacaktır. Ofisin düzenlenmesi, tadilatlar ve ofis mobilyalarının teslimi gibi işlemler bir hayli uzun sürmektedir. Özellikle global firmaların bir ülkede ya da bir şehirde temsilcilik oluşturmak istediklerinde hazır ofis çözümlerinden faydalanmalarının temel sebebi budur.
  • Merkezi Konum ve Prestijli Bina: Sağlayıcıdan sağlayıcıya değişiyor olsa da hazır ofis çözümleri çoğunlukla şehrin merkezi konumlarında ve oldukça prestijli binalarda konumlanmaktadır.
  • Ek Hizmetler: Hazır ofis çözümlerinde yalnızca bir ofis alanı kiralıyor olsanız dahi; mutfak, toplantı odası ve baskı odası gibi pek çok hizmete erişim hakkına sahip olursunuz.
  • Ofis Personelleri: Hazır ofis çözümlerinden faydalandığınız taktirde; işletmenize gelen çağrıları cevaplayan bir sekreter, kargo ve postalarınızı teslim alan bir temsilci hizmetinden de faydalanabilirsiniz. Üstelik çoğu zaman bunlar için ekstra bir ücret ödemeniz gerekmez.

Görüldüğü üzere hazır ofis çözümlerinden faydalanmak için pek çok sebep bulunuyor. Sizler de işletmenizi olabildiğince hızlı bir şekilde hayata geçirmek ya da işletmenizin lokasyonunu değiştirmek istiyorsanız, hazır ofis seçeneğini göz önünde bulundurabilirsiniz.

 







 
Son Eklenen Haberler