Temassız satış uygulaması devreye alındı
12 Eylül 2024, Perşembe 07:31Tweet |
Tüpraş, Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi’ni tamamladı. Projeyle; müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumu tamamlamasına kadar olan tüm süreç insan etkileşimi olmadan gerçekleştiriliyor.
Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi kapsamında Randevu Sistemi, Temassız Satış ve Sürücü Portalı olmak üzere üç başlık altında gerçekleştirilen çalışmaları, Haziran 2024 itibariyle tüm rafinerilerinde ve ürün gruplarında tamamlayan Tüpraş, önemli bir projeyi daha hayata geçirdi. Kara Dolum Temassız Satış Projesi, Randevu Sistemi, Müşteri Portalı ve Sürücü Portalı Mobil Uygulaması, kara tankerlerinin dolum alanına girişini düzenleyerek insan temasını azaltıyor. İşlemlerin sürücüler tarafından dijital kiosklar üzerinden gerçekleştirilmesiyle, beklemeleri de ortadan kaldırıyor. Randevu sistemi sayesinde saatler öncesinden rafineriye gelip beklemeye gerek kalmadığı için sürücülerin zamanını verimli kullanması sağlanıyor.
“Verimli ve sürdürülebilir uygulamaları hayata geçiriyoruz”
“Enerjimiz Geleceğe” mottosuyla Türkiye’nin lider sanayi şirketi unvanını geleceğe taşımak için çalıştıklarını aktaran Tüpraş Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Atilla Ulusu, “Stratejik Dönüşüm Planımız ve 2050 Karbon Nötr hedefimiz çerçevesinde temiz enerji dönüşümü için çalışmalarımıza devam ederken, odak iş alanlarımızdan ‘Sürdürülebilir Rafinaj’ı da son teknolojiler ve dijitalleşme uygulamalarıyla daha verimli hale getirmeyi hedefliyoruz. Müşteri odaklı uygulamalarımız çerçevesinde, tüm ürün gruplarımızda ve rafinerilerimizde Randevu Sistemi uygulaması ve Temassız Satış çalışmalarını başarıyla tamamladık. Böylece müşteri ve sürücülerin dolum süreçlerini yüzde 100 dijitalleştirerek, rafinerilerin dolum otomasyon sistemlerini tamamen yeniledik ve mevcut operasyonlarımıza entegrasyonunu sağladık. Bu sayede dolum süreçleri daha güvenli, sürdürülebilir ve entegre bir yapıya kavuştu. Artık İzmit, İzmir, Batman ve Kırıkkale rafinerilerimizde, müşterilerin sipariş açma aşamasından başlayarak tanker sürücülerinin sahadaki dolumun tamamlanmasına kadar olan tüm süreç, insan etkileşimi olmadan, portal uygulamaları, plaka tanıma sistemleri ve dijital kiosklar aracılığıyla gerçekleştiriliyor” dedi. Tüpraş’ın bu sayede operasyonel verimliliği artırarak müşteri memnuniyetini de yükselttiğini ifade eden Ulusu “Tüm ürün gruplarında dijital, güvenli, verimli ve sürdürülebilir müşteri uygulamalarını hayata geçiriyoruz. Müşteri odaklı dijitalleşme projelerimizde ‘Randevu sistemi uygulaması’ Tüpraş’ın ürün teslimatlarında, rafineri sahalarındaki yoğunluğu azaltıyor ve süreçlerimizi daha etkin ve verimli hale getiriyor.” dedi.
“Vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilecek”
Ulusu, Tüpraş’ın uçtan uca dijital müşteri deneyimi adımlarının süreceğini de şu sözlerle ifade etti: “Tüpraş Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile tüm rafinerilerimizde standart bir satış-dolum yönetim sistemi oluşturarak 7/24 sürdürülebilir ve entegre bir altyapı sağladık. Kara Dolum Dijital Müşteri Deneyimi Projesi ile elde ettiğimiz başarı, gelecekte daha da ileriye gitmek için bizi motive ediyor. Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilerek yaygınlaştırılması da planlanıyor.”
(DERYA SÜNER)

ALTO Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Ertürk, sanayi ve limanlar bölgesinde

İzmir'de Bisikletli Ulaşımı Geliştirme Derneği üyeleri, kentteki bisiklet

Aliağaspor FK ile Aliağa Petkimspor sporcuları, Alia Park Atla Terapi ve Rehabilitasyon

SOCAR Türkiye ve Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)

Bebekler için doğru zeytinyağını seçmek, onların sağlıklı gelişimi

Aliağa HABAŞ Mehmet Rüştü Başaran Bilim ve Sanat Merkezi’nde dijital

Aliağa’da kamyonet kasasında göçmen taşıyan göçmen kaçakçısı,

Petkim’in üretim kapasitesini ve verimliliğini artıracak modernizasyon

Alp Oğuz Anadolu Lisesi önünde toplanan öğretmen, öğrenci ve veliler,

İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin nisan ayı meclis toplantısının ilk

Aliağa Amatör Balıkçılar ve Deniz Sporları Derneği’nin (ALDER) 8.

Nesine 3. Lig 3. Grup 28. hafta mücadelesinde Aliağaspor FK, deplasmanda Bayburt

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 25. haftasında Aliağa Petkimspor deplasmanda,

Efendi Derneği, toplumsal sorumluluk bilinciyle hayır faaliyetleri yürütmektedir.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, İzmir Barosu’nun

Aşk Melekler ve Kelebekler, Ey Sevgilim Yalnızlık, Beni Güzel Hatırla, Seviyorum

Hayatımızda bazı anlar vardır ki yalnızca yaşarken değil, sonrasında güzel anılar

İzmir Büyükşehir Belediyesi, 43 yıl kente hizmet veren tanzim satış mağazalarını

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası ile EDM Bilişim arasında indirim protokolü

SALT Gençlik Derneği, İzmir Büyükşehir Belediyesi Sağlık Eğitimleri

AK Parti İzmir Milletvekili Ceyda Bölünmez Çankırı, İzmir Büyükşehir

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, belediye şirketi APAŞ tarafından satın alınan

İYİ Parti İzmir İl Başkanı Ülkü Doğan, Menemen T Tipi Cezaevinde tutuklu

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Türkiye-Almanya Kardeş

Aliağa Belediyesi Spor Okulları’nda eğitim gören karate öğrencileri

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, 19 Mayıs’ta İzmir tarihinin

Aliağa Belediye Meclisi Nisan ayı Olağan Toplantısı’nın ikinci birleşiminde

Türk Polis Teşkilatı’nın 180. kuruluş yıldönümü Aliağa'da

Aliağa Ticaret Odası’nın (ALTO), İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) desteği ile hayata

Aliağaspor FK kendi evinde Osmaniyespor FK’yı 3-0 mağlup ederek şampiyonluk