131019098
31 Ekim 2020, Cumartesi

HİLAL MASA ÇÖZÜM ÜRETMEYE DEVAM EDİYOR

4 Ocak 2020, Cumartesi 06:05

     


Aliağa Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Hilal Masa, hizmet vermeye başladığı 2017 yılından bugüne yaklaşık 55 bin başvuruyu değerlendirmeye aldı.

Hilal Masa, 365 gün 7/24 esasına göre hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlar, belediye merkez hizmet binası giriş katında faaliyet gösteren Hilal Masa’ya başvurularını dilekçe, telefon ve internet üzerinden yapılabiliyor.

ALO 153 – WHATSAPP HATTI: 0530 277 22 22

Vatandaşlar şikayet, öneri ve taleplerini belediyeye kadar gelmeden WhatsApp hattı üzerinden iletebiliyor. Tüm istek ve öneriler ALO 153 veya 0530 277 22 22 numaralı WhatsApp hattından gerçekleştirebiliyor. Hilal Masa, devletin tüm kamu kurum ve kuruluşlarının yanı sıra vatandaşa perakende hizmet veren GDZ Elektrik, İZSU, Telekom, İzmirgaz gibi kurumlar arasında da iletişim sağlayarak vatandaşın belediye sorumluluğu dışında bulunan sorunlarına da çözüm için aracılık yapıyor. Hilal Masa birimi tarafından değerlendirme dahilinde kayıt altına alınan 6 bin 598 başvurunun büyük kısmını; mobil belediyecilik, trafik, ulaşım, çevre, genel denetim, temizlik ve peyzaj konuları üzerine oldu. Vatandaşın acil sorunlarının çözümünde tüm müdürlüklerce oluşturulmuş Acil Hizmet Mobil Ekibi de Hilal Masa’ya destek veriyor. Hilal Masa, Yeni Şakran ve Helvacı birimiyle de eş zamanlı çalışıyor.

(DERYA SÜNER) 







 
Son Eklenen Haberler