TÜPRAŞ, MÜŞTERI DENEYIMINI DIJITAL ORTAMA TAŞIYOR
16 Nisan 2022, Cumartesi 10:26Tweet |
Tüpraş, tanker dolum operasyonlarında temassız hizmet sunmaya başlarken, Sürücü Portalı Mobil Uygulaması ve Randevu Sistemini de devreye aldı.
Tüm süreçlerinde dijitalleşme ve inovasyona öncelik veren Türkiye’nin lider enerji şirketi Tüpraş, teknoloji yatırımlarıyla müşteri deneyimini de farklı bir boyuta taşıyor. Dijital ve sürdürülebilir rafinaj faaliyetleri kapsamında Tüpraş, müşterilerle temas ettiği tüm süreçlerinde uçtan uca dijital bir müşteri deneyimi tasarlıyor. Bu kapsamda devreye alınan Kara Dolum Temassız Satış Projesi, Randevu Sistemi ve Sürücü Portalı Mobil Uygulaması, kara tankerlerinin dolum alanına girişini düzenleyerek teması azaltıyor ve beklemeleri de ortadan kaldırıyor. İlk olarak Aralık 2021’de İzmit Rafinerisi’nde devreye alınan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin 2023 yılına kadar tüm rafinerilerde yaygınlaştırılması planlanıyor. Yeni devreye alınan TAS (Terminal Automation System-Terminal Otomasyon Sistemi) altyapısı, SAP sistemi, Sürücü Portalı ve Müşteri Portalı Randevu uygulaması ile entegre halde çalışabilen Kara Dolum Temassız Satış Dijital Platformu sürücü deneyiminin insan teması olmadan kiosklar, mobil uygulama ve Tüpraş Çözüm Merkezi aracılığı ile yönetilmesini sağlıyor. Rafinaj sektöründe bir ilk olma niteliği taşıyan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’nin önümüzdeki dönem vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine entegre edilerek yaygınlaştırılması planlanıyor. Sürücü Portalı Mobil Uygulaması ise sürücülerin gerekli bilgi ve duyurulara anında erişimine olanak sağlıyor. Çift taraflı ve kesintisiz iletişim imkanı sağlayan uygulama, sürücülerin ihtiyaçlarına göre sürekli geliştirilmeye devam edecek. Bu sayede Tüpraş sisteminden sipariş açan müşterilerin ve sürücülerinin randevu sistemi ile verimli bir süreç yönetiminin sağlanması hedefleniyor.
“Müşterinin kahramanı olmayı hedefliyor, müşteri deneyimini bu yönde yeniden tasarlıyoruz”
Şirketin geleceğe yönelik stratejik dönüşüm planları kapsamında odak iş alanlarından biri olan “sürdürülebilir rafinaj” alanında; müşteri odaklı dijital deneyim ve satış yaklaşımları geliştirdiklerini belirten Tüpraş Satış Pazarlama’dan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özgür Kahramanzade, “Müşteri merkezli dijital dönüşüm hikâyemizin odağında ‘Müşterinin Kahramanı Olma’ hedefimiz yer alıyor. Bu sahayı çok önemsiyor ve müşteri çözümleri ile öncü ve örnek şirket olmayı hedefliyoruz. Kamu ve özel sektörden bini aşkın kurumsal müşterimize 30’dan fazla Tüpraş ürününü 12 farklı satış noktasında sunuyoruz. Müşterilerimize en uygun çözümü hızla üretebilecek bir esneklikle çalışmayı hedefliyoruz. Süreç, ürünümüzü müşterimize teslim ettiğimiz an değere dönüşüyor. Bütün süreçlerimizi müşteri odaklı kurguluyor, müşterisinin kahramanı olan Tüpraş çalışanları için kesintisiz eğitim programları uyguluyoruz. Tüm iş süreçlerimizin nihai hedefi müşterilerimiz" dedi. Dijital satış ve pazarlamanın temellerini oluşturan birçok projeyi çok önce başlattıklarını söyleyen Kahramanzade şöyle devam etti: “Sektörümüz açısından dünyada öncü sayılabilecek bir dönüşümü hedefleyen projelerimizin ilk örneklerini geliştirdik. Gerek web sitemiz gerek müşteri portalımız üzerinden verdiğimiz hizmetlerin kapsam ve hacmini her geçen gün genişletmeye devam edeceğiz. Müşteri ve pazar beklentileri ile yönelimlerini doğru ölçümleyebilmek ve bu beklentilere uygun iş yapış biçimleri ile altyapı çözümlerini zamanında geliştirmek, sürdürülebilir başarının anahtarı. Çalışmalarımızın en temel girdisi olan müşteri bildirimlerini doğru işlemeye, aldığımız geri bildirimler doğrultusunda gelişim alanlarımızı tespit etmeye çalışıyoruz”.
“Geleceğin müşteri odaklı deneyimini de paydaşlarımızdan alacağımız yönlendirmelerle inşa edeceğiz”
Tüpraş’ın müşteri deneyimi projeleri ile ilgili olarak Kahramanzade “Dijitalleşme ve dijital dönüşüm alanları her zaman gündemimizin en öncelikli konuları. Uygulanmaya başlanan Kara Dolum Temassız Satış Projesi’ni yakın zamanda vagon, boru hattı ve deniz dolum süreçlerine de entegre etmeyi planlıyoruz. Sürücü Portalı Mobil Uygulaması ise appstore/playstore‘da müşterilerimize sunduğumuz başka bir uygulamamız. Bu uygulamayı Müşteri Portalında olduğu gibi müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli geliştirmeye devam edeceğiz. Ayrıca bu projeleri farklı dijital müşteri deneyimi projeleriyle geliştirerek daha da ileri taşıyacağız” dedi.
(SERKAN SELİNGİL)
GEMİSANDER Başkanı Kamil Önal, ilçedeki gemi geri dönüşüm
Eski Sağlık Bakanı Prof. Dr. Recep Akdağ, Aliağa'da vefat eden halası Göğercin
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, il başkanı Bilal Saygılı ve il başkan
İzmir'de merkez ilçeler ile Menemen, Menderes ve Bergama’da Fetullahçı
İsrapak, ambalaj sektöründe shrink makineleri konusunda yenilikçi
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, seçim döneminde
Aliağa, Foça ve Bergama’da kümelenen demir çelik sektörünün
Aliağa Ticaret Odası (ALTO), ‘Ar-Ge, Ür-Ge Destek ve Teşvikleri Bilgilendirme
Geçmişte önemli bir yeri olan kalaycılık, teknolojinin kurbanı oldu. Çelik,
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin beşincisini düzenleyeceği Maratonİzmir,
Nike eşofman altları, spor yaparken rahatlık ve şıklığı bir arada sunan ürünler
Aliağa Belediye Meclisi, 31 Mart Yerel Seçimleri’nin ardından ilk toplantısını
Aliağa Belediye Meclis Toplantısı’nda, denetim komisyonu raporu hakkında konuşan
Aliağa’ya söküm amaçlı İtalya’dan getirildiği iddia edilen
Menemen Belediyesi tarafından hizmete sunulan Türkiye'nin en büyük
Aydem Perakende ve Gediz Perakende, mobil uygulamasını tüketicilerin hizmetine
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nin 27. Hafta mücadelesinde
Aliağa Belediye Meclisi, 31 Mart Yerel Seçimleri’nin ardından ilk toplantısını
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin yeni “A Takımı”nı
TFF 3. Lig 1. Grup’ta şampiyonluk parolasıyla başladığı sezonda 28 hafta boyunca
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, bayram tatilinde ilçe
CHP’den seçilen Aliağa Belediye Meclis Üyeleri, Aliağa İlçe
Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün
Söküm için Aliağa’daki Gemi Geri Dönüşüm Tesisleri’ne
31 Mart Yerel Seçimleri’nde yeniden Aliağa Belediye Başkanlığı görevine
Aliağa’da Ramazan Bayramı kapsamında ilçe kaymakamlığı ve siyasi partilerde
İZKİTAP-İzmir Kitap Fuarı, 19-28 Nisan 2024 tarihleri arasında Kültürpark’ta
Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, seçim zaferinin ardından ilçesinde
ESHOT, İZULAŞ, İZTAŞIT, İZDENİZ, Metro ve Tramvay işletmeleri, İZTAŞIT araçları
Kendine has üslubu ve şarkı sözleri ile müzikseverlerin dikkatini çeken
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin İZDENİZ ile başlattığı İzmir-Midilli
TFF 3. Lig 1. Grup'ta şampiyonluk mücadelesi veren Aliağaspor FK sahasında
Hayatınızın en özel dönemlerinden biri olan balayı, unutulmaz anılar biriktireceğiniz,
Ege İhracatçı Birlikleri (EİB), mart ayında ihracatta gerileme yaşadı. Ege