TÜPRAŞ, YENİ MÜŞTERİ BİLDİRİM YÖNETİM SİSTEMİNİ DEVREYE ALDI
24 Aralık 2020, Perşembe 06:24Tweet |
Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.
Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.
“Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor
“Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi. Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor. Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.
Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor
Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor. Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.
(DERYA SÜNER)

13 ayrı dosyadan kesinleşmiş hapis cezası bulunan ve cezaevi firarisi olan M.Ş., Aliağa'da

TFF 2. Lig Kırmızı Grup temsilcisi Aliağaspor FK, son olarak Pendikspor forması giyen

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Aliağa’daki yangının dikkatsizlik sonucu

AK Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir İnan, Aliağa Belediye

Çağdaş ve klasik ev stillerinde yerini alan konsol, 2025’in işlevsellik,

Doğayla baş başa, özgürlük hissi ile dolu bir yaşamı sembolize eden

Aliağa Ticaret Odası (ALTO) tarafından, İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) desteğiyle hayata

Aliağa’da, mavi bayraklı Ağapark ve Ön Plajlar, 2025 yaz sezonuna kapılarını

Aliağa Petkimspor, iç transferde 28 yaşındaki uzunu Troy Selim Şav ile yeniden

AK Parti İzmir İl Başkanı Bilal Saygılı, İzmir'de CHP'li belediyelerin yalnızca

CHP İzmir İl Başkanı Şenol Aslanoğlu, İzmir Büyükşehir Belediyesi’ndeki

DEM Parti Aliağa Başkanlığı, Çarşamba Pazarı’nda bildiri dağıtarak Temmuz

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay ve Belediye-İş Sendikası Genel

İzmir Büyükşehir Belediyesi ile Egeşehir AŞ tarafından yürütülen

İzmir Büyükşehir Belediyesi, işe alımlarda halkın katılımını ve şeffaflığı

Tüpraş ve Ravago işçileri, 15-16 Haziran Direnişi’ni anma etkinliğinde,

İzmir, Türkiye’nin en büyük liman şehirlerinden biri olmasının

CHP Parti Sözcüsü ve İzmir Milletvekili Deniz Yücel, gazeteci

30 ilçede bulunan 62 istasyonda 7 gün 24 saat görev yapan İzmir İtfaiyesi,

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, çevresel gürültüyle

Aliağa Belediyesi Taekwondo Kursu’nun sporcuları kuşak atladı. Taekwondocular

Bu sezon TFF 2.Lig Kırmızı grupta mücadele edecek Aliağa FK'da yeni transfer

İzmir Bakırçay Üniversitesi’nden Prof. Dr. Şermin Tağıl, orman yangınlarının

Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi (DEM) Aliağa İlçe Eş Başkanları Aynur

Türkiye’de müzik PR konusunu merkeze alan ilk ve tek kitap olma özelliği

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, CHP'nin 30 Haziran'daki

2024/2025 Eğitim Öğretim Yılı’nın sona ermesi dolayısıyla Yeni Şakran İlkokulu’nda

Hakim ve Savcılar Kurulu’nun 2025 Yılı Adli ve İdari Yargı Kararnamesi kapsamında

Aliağa Ticaret Odası (ALTO), mobil uygulaması ALTONET’i hizmete sundu. ALTO

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Aliağa Petkimspor, Litvanyalı