TÜPRAŞ, YENİ MÜŞTERİ BİLDİRİM YÖNETİM SİSTEMİNİ DEVREYE ALDI
24 Aralık 2020, Perşembe 06:24| Tweet |
Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.
Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.
“Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor
“Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi. Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor. Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.
Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor
Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor. Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.
(DERYA SÜNER)

CHP, İYİ Parti ve DEM Parti Aliağa ilçe başkanları, 28 bin 75 lira 50 kuruş

SOCAR Türkiye, GAMA Enerji’nin Doğal Gaz Kombine Çevrim Santrali’ni

Aliağa Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkan Adayı Murat Doğan, ilçedeki

Aliağa Belediyesi personelinin sürpriz doğum günü kutlamasında konuşan

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası’nın olağan genel kurulu 26 Ocak’ta

İMEAK DTO Aliağa Şubesi’nde yılın son meclis toplantısı gerçekleştirildi.

Aliağa Ticaret Odası (ALTO) ve Bilge Akademi iş birliğiyle düzenlenen “Zaman

Ziraat Türkiye Kupası B Grubu ilk maçında Aliağaspor FK, deplasmanda karşılaştığı

İZSU, kış yağışları öncesi İzmir genelinde 12 ilçede binlerce yağmur suyu

Türkiye Cumhuriyeti’nin ilk devrim şehitleri Asteğmen Kubilay ve silah

CHP İzmir Milletvekili Rıfat Nalbantoğlu, kabul edilen 2026 bütçesini

AK Parti İzmir Milletvekili Ceyda Bölünmez Çankırı, depremde zarar

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, İzmir Kooperatifçilik

Aliağa Siteler Mahallesi’nde, protokol ve vatandaşların yoğun katılımıyla açılan

Günümüzde birçok insan, büyük şehirlerin kalabalığından

Kişisel bakım dünyası artık sadece makas ve fırça darbelerinden ibaret

FIBA Europe Cup N Grubu’nun 2. maçında Aliağa Petkimspor, sahasında Casademont

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkan Adayı Ozan Yıldızbaş, iki önemli

Aliağa Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası başkan adaylığını açıklayan

Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 16. hafta mücadelesinde Aliağaspor FK, sahasında konuk

CHP Aliağa İlçe Başkanı Barış Eroğlu, Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar’ın

Azerbaycan'ın merhum Cumhurbaşkanı Heydar Aliyev, vefatının 22. yılında Aliağa’da

Aliağa Robotik Kodlama Kişisel Gelişim Kursu öğrencileri, Roma’da düzenlenen

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nin 11. haftasında kendi sahasında

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’nın mahallelerinde asfalt yama

Türk rock sahnesinin deneyimli davulcusu Alpay Şalt, enerjisi ve özgün

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil


















