TÜPRAŞ, YENİ MÜŞTERİ BİLDİRİM YÖNETİM SİSTEMİNİ DEVREYE ALDI
24 Aralık 2020, Perşembe 06:24Tweet |
Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.
Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.
“Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor
“Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi. Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor. Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.
Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor
Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor. Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.
(DERYA SÜNER)

Aliağa Belediyesi’nin Yeni Şakran’daki kanalizasyon sorununa yönelik

SOCAR, MSC ile stratejik bir iş birliği anlaşması imzaladı. Bakü’de gerçekleşen

Sonbahar ve kış sezonlarının vazgeçilmez parçalarından biri olan deri

İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, bu yıl kent genelinde

94. İzmir Enternasyonal Fuarı (İEF), 29 Ağustos-9 Eylül 2025 tarihleri arasında

Aliağaspor FK, Nesine 2. Lig Kırmızı Grup 4. hafta maçında deplasmanda karşılaştığı

Aliağa Petkimspor'un ev sahipliğinde oynanan hazırlık turnuvası Ege Cup 2025'i

Aliağa’nın tanınmış esnafından İsa Özbek, 2026 yılında yapılacak Aliağa

Aliağa, Dikili ve Menemen’de düzenlenen eş zamanlı operasyonlarda 4 kilo

Tüpraş, Avrupa Komisyonu’nun Ufuk Avrupa Programı kapsamındaki Ar-Ge projesi

Onun yazın serüveni sadece bireysel bir yolculuk değil, aynı zamanda öğrencilerine,

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından başlatılan Mobil İstihdam Aracı uygulaması,

IBS Sigorta ve Reasürans Brokerliği Üst Yöneticisi (CEO) Murat Çiftçi,

Petrol-İş Sendikası Aliağa Şubesi’nin 12. Olağan Genel Kurulu, 27 Eylül’de

Türkiye Oryantiring Federasyonu’nun 2026 faaliyet takviminde yer alan 3.

Kınık Tarıma Dayalı İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’nde (TDİOSB) altyapı

Aliağa’nın kurtuluşunun 103. yılı kutlamaları kapsamında açılacak “Zamanın

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Aliağa Petkimspor, kendi

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, Yeni Şakran’ın kanalizasyonunu yapmak için

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Serdar Berk, basit usul vergi sisteminin

İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (İZSMMMO) Aliağa İlçe Temsilciliği’nde

Aliağa Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkan Adayı Ozan Yıldızbaş, seçilmesi

365 Gün Engelliyiz Platformu üyeleri, ulaşımda kesintisiz erişim için

İzmir Büyükşehir Belediyesi, personel alımlarında yeni bir sistem başlatıyor.

İzmir Büyükşehir Belediyesi, mevcut ulaşım sorunlarını tespit etmek, ihtiyaçları

SOCAR Türkiye ve Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)

Aliağa Petkimspor, Karatay Belediyespor Basketbol Takımında forma giyen 2007 doğumlu

İzmir Büyükşehir Belediyesi Aliağa Yerel Hizmetler Şube Müdürlüğü,

İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası (İZSMMMO) Aliağa İlçe Temsilciliği’nde

Bu içerikte farklı özel güvenlik kıyafetleri modellerini, kullanım

AK Parti Genel Sekreteri ve İzmir Milletvekili Eyyüp Kadir İnan, CHP'li belediyeleri

İzmir Büyükşehir Belediyesi, okul aile birliklerinin talepleri doğrultusunda