TÜPRAŞ, YENİ MÜŞTERİ BİLDİRİM YÖNETİM SİSTEMİNİ DEVREYE ALDI
24 Aralık 2020, Perşembe 06:24Tweet |
Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.
Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.
“Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor
“Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi. Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor. Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.
Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor
Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor. Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.
(DERYA SÜNER)
GEMİSANDER Başkanı Kamil Önal, ilçedeki gemi geri dönüşüm
Eski Sağlık Bakanı Prof. Dr. Recep Akdağ, Aliağa'da vefat eden halası Göğercin
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, il başkanı Bilal Saygılı ve il başkan
İzmir'de merkez ilçeler ile Menemen, Menderes ve Bergama’da Fetullahçı
İsrapak, ambalaj sektöründe shrink makineleri konusunda yenilikçi
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, seçim döneminde
Aliağa, Foça ve Bergama’da kümelenen demir çelik sektörünün
Aliağa Ticaret Odası (ALTO), ‘Ar-Ge, Ür-Ge Destek ve Teşvikleri Bilgilendirme
Geçmişte önemli bir yeri olan kalaycılık, teknolojinin kurbanı oldu. Çelik,
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin beşincisini düzenleyeceği Maratonİzmir,
Nike eşofman altları, spor yaparken rahatlık ve şıklığı bir arada sunan ürünler
Aliağa Belediye Meclisi, 31 Mart Yerel Seçimleri’nin ardından ilk toplantısını
Aliağa Belediye Meclis Toplantısı’nda, denetim komisyonu raporu hakkında konuşan
Aliağa’ya söküm amaçlı İtalya’dan getirildiği iddia edilen
Menemen Belediyesi tarafından hizmete sunulan Türkiye'nin en büyük
Aydem Perakende ve Gediz Perakende, mobil uygulamasını tüketicilerin hizmetine
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi'nin 27. Hafta mücadelesinde
Aliağa Belediye Meclisi, 31 Mart Yerel Seçimleri’nin ardından ilk toplantısını
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin yeni “A Takımı”nı
TFF 3. Lig 1. Grup’ta şampiyonluk parolasıyla başladığı sezonda 28 hafta boyunca
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, bayram tatilinde ilçe
CHP’den seçilen Aliağa Belediye Meclis Üyeleri, Aliağa İlçe
Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün
Söküm için Aliağa’daki Gemi Geri Dönüşüm Tesisleri’ne
31 Mart Yerel Seçimleri’nde yeniden Aliağa Belediye Başkanlığı görevine
Aliağa’da Ramazan Bayramı kapsamında ilçe kaymakamlığı ve siyasi partilerde
İZKİTAP-İzmir Kitap Fuarı, 19-28 Nisan 2024 tarihleri arasında Kültürpark’ta
Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, seçim zaferinin ardından ilçesinde
ESHOT, İZULAŞ, İZTAŞIT, İZDENİZ, Metro ve Tramvay işletmeleri, İZTAŞIT araçları
Kendine has üslubu ve şarkı sözleri ile müzikseverlerin dikkatini çeken
İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin İZDENİZ ile başlattığı İzmir-Midilli
TFF 3. Lig 1. Grup'ta şampiyonluk mücadelesi veren Aliağaspor FK sahasında
Hayatınızın en özel dönemlerinden biri olan balayı, unutulmaz anılar biriktireceğiniz,
Ege İhracatçı Birlikleri (EİB), mart ayında ihracatta gerileme yaşadı. Ege