TÜPRAŞ, YENİ MÜŞTERİ BİLDİRİM YÖNETİM SİSTEMİNİ DEVREYE ALDI
24 Aralık 2020, Perşembe 06:24| Tweet |
Tüpraş, müşteri talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak için hayata geçirdiği yeni Müşteri Bildirim Yönetimi sistemi ile kaliteli, şeffaf ve dijital hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor.
Her adımda müşteri memnuniyeti önceliğini koruyan Tüpraş, Müşteri İlişkileri Politikası çerçevesinde müşterilerinin talep ve beklentilerini en yüksek düzeyde ve en hızlı şekilde karşılamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda şirket, müşteri iletişim kanallarını sürekli geliştirerek devreye aldığı yeni uygulamalarla çeşitlendiriyor.
“Yeni Müşteri Bildirim Yönetim Sistemi” ile müşterilerle daha hızlı iletişim kurularak, müşteri memnuniyetinin artırılması amaçlanıyor
“Yeni Normal” döneminde müşteri ilişkileri politikasını şekillendirerek çeviklik metodunu benimseyen Tüpraş, ekipler arası koordinasyon ve sinerjiyle yenilikçi yaklaşımları hayata geçirdi. Yenilenen “Müşteri Bildirim Yönetimi” yazılımı ile müşteriler, talep ve şikayetlerini Tüpraş’a daha kolay ulaştırabiliyor. Bu amaçla, Tüpraş müşterilerinin taleplerine göre yeni bildirim konuları oluşturuldu ve müşteri taleplerinin detaylı analizlerinin yapılabilmesi sağlandı. Müşteri bildirimleri, Tüpraş rafinerilerinde konunun uzmanına atanıyor ve kısaltılmış standart süreler içerisinde müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Yenilenen yazılımın, müşterilere ulaşılan 8 lokasyondaki 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, Müşteri Portali (https://musteriportali.tupras.com.tr), Müşteri Çözüm Merkezi ve Müşteri web sitesi (https://www.tupras.com.tr/musteri-sitesi) gibi farklı iletişim kanallarına entegre edilmesiyle birlikte, tek çatı altında müşteriye hızlı ve kolay erişim imkânı sağlanıyor. Müşteri Portaline ve web siteye cep telefonları ile uyumlu bir sistem kanalıyla, müşteri bildirimleriyle ilgili gelişmeler ve bildirimin durumu güncel olarak kontrol edilebiliyor.
Müşterinin sesi tüm iletişim kanallarında anlık takip ediliyor
Halka açık bir şirket olarak, üretim ve dağıtım süreçleri dâhil tüm faaliyetlerini büyük bir şeffaflıkla yürüten Tüpraş, sürekli açık iletişim hedefiyle hareket ediyor. Rafineri ve terminallerde müşterilerle temas edilen tüm alanlara yerleştirilen 32 adet Müşteri Bildirim Noktası, yenilenen Müşteri Portali uygulaması ve web sitesi gibi çeşitli iletişim kanalları ile müşterinin sesini anlık olarak takip ediliyor. Mevcut ve potansiyel müşterilere daha yüksek seviyede hizmet sağlamaya yönelik Tüpraş Çözüm Merkezi (444 123 0) kapsamı ise müşterilerin ihtiyaçları doğrultusunda sürekli zenginleştiriliyor.
(DERYA SÜNER)

Elçin Biçer, On Air Music Co. etiketiyle yayımlanan ilk teklisi “İyileşmedim”

Yıllardır atıl durumda olan Aliağa Kyme Arkeoloji Müzesi'nin yıkımına başlandı.

Türkiye Oryantiring Şampiyonaları’nda Aliağa Gençlik ve Spor İlçe

Aliağa Kimya İhtisas ve Karma Organize Sanayi Bölgesi (ALOSBİ), sanayide çevreci

Müzisyen Emre Çakmakoğlu, alternatif rock esintili, duygusal şarkılarında

CHP İzmir Milletvekili Sevda Erdan Kılıç, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda

CHP Aliağa İlçe Gençlik Kolları Başkanı Alp Günay Bayrak, yaptıkları

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’da gölet temizliği, yol tesviyesi

Teknolojinin hızla ilerlemesiyle birlikte hayatımızın birçok alanı dijitalleşti

İzmir Büyükşehir Belediyesi, kimlik bilgisi paylaşımı olmadan ve sosyal

Aliağa Petkimspor, FIBA Europe Cup C Grubu ikinci maçında bugün Petrolina

Aliağa Belediye Başkanı Serkan Acar, yapımı tamamlanan Aliağa Yolcu İskelesi’ne

Aliağa’da hayırseverlerin desteğiyle yapımı tamamlanan Sema–Tevfik Yiyitalp

İMEAK Deniz Ticaret Odası (DTO) Aliağa Şubesi’nin Ekim ayı Meclis Toplantısında,

Adnan Arduman, öyküden romana, fotoğraftan mizaha uzanan yaratıcı bir sanatçı.

İzmir Ekonomik Kalkınma ve Koordinasyon Kurulu'nun (İEKKK) 139'uncu toplantısında

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa’daki mahalle temizlik çalışmalarını

KCT 1461 Trabzon FK Teknik Direktörü Olcay Şahan, yarın oynanacak Aliağaspor

CHP İzmir İl Kongresi öncesinde, ev hapsinde bulunan mevcut başkan Şenol Aslanoğlu’nun

Ege'nin tarımsal üretimde önemli kentlerinden İzmir ve Aydın'da

Gazetecilik kariyerine TRT’de başlayan, uzun yıllar televizyonculuk ve akademisyenlik

Aliağa Petkimspor, FIBA Europe Cup C Grubu'ndaki ilk maçında Rumen ekibi

Yılbaşı sezonu, evinizi sıcak ve davetkar hale getirmek için harika bir fırsattır.

Aliağa Belediyesi’nin 2026 yılı için 5 milyar 577 milyon TL olarak tahmin





















