131019098
26 Nisan 2024, Cuma

4 BİN 490 TALEP ÇÖZÜME KAVUŞTURULDU

1 Ocak 2021, Cuma 06:51

     


Aliağa Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Hilal Masa, 2020 yılında 4 bin 700 başvuruyu değerlendirmeye aldı. Başvuruların 4 bin 490’ını sonuçlandırdı.

Vatandaşların sorunlarıyla yakından ilgilenmek ve sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla kurulan Hilal Masa, 365 gün 7/24 esasına göre hizmet vermeye devam ediyor. Belediye merkez hizmet binası giriş katında faaliyet gösteren Hilal Masa’ya vatandaşlar; şikayet, öneri ve taleplerini şahsen gelerek veya ALO 153 ya da 0530 277 22 22 numaralı WhatsApp hattından iletebiliyor. Değerlendirmeye alınan talep ve sorunlar çözüme kavuşturuluyor.

Kovid-19 salgını nedeniyle vatandaşların artan taleplerine daha hızlı yanıt vermek ve çözümünü gerçekleştirmek için çalışan Hilal Masa, 2020 yılında kayıt altına alınan 4 bin 700 başvurunun 4 bin 490’ını sonuçlandırdı. Hilal Masa’ya vatandaşlar tarafından iletilen talepler Belediye bünyesindeki müdürlüklerce programa alınarak çözüme kavuşturuluyor. Hilal Masa, Aliağa Belediyesi Yeni Şakran ve Helvacı birimleriyle de koordineli olarak çalışıyor.

(DERYA SÜNER) 







 
Son Eklenen Haberler