16 Ekim 2018, Salı

TOKİ’YE ÜÇ AY İNTERNET YOK!

9 Şubat 2018, Cuma 06:57

     


Siteler Mahallesi TOKİ Konutları Yöneticisi Servet Poyraz Türk Telekom’ a ait internet ve telefon hatları sıkıntısı için en az 3 ay daha çözüm üretilemeyeceğini aktardı.

Siteler Mahallesi’nin muhtelif yerlerinde ve TOKİ Konutları’ndaki kimi dairelerde 8 Ocak’tan bu yana Türk Telekom’dan internet ve telefon bağlantısı hizmeti alamadıklarını aktaran vatandaşlar, sıkıntının çözülmesi için defalarca Türk Telekom Yetkili Servisi’ne arıza kaydı bıraktıklarını ancak sorunun çözüme kavuşturulmadığını aktardı. TOKİ Konutları Yöneticisi Servet Poyraz ise konuyla ilgili yetkili birimlerin hepsine ulaşmaya çalıştıklarını, bir aydır arıza kaydı bırakmış olmalarına rağmen sorunun çözülmediğini söyledi. Kendilerine 444 0 375 nolu Müşteri Hizmetleri’nden gelen arama ile Türk Telekom yetkililerinin açıklama yaptığını belirten Poyraz, “ Türk Telekom’dan gelen aramada bir aydır bu sorunu yaşadığımızı, internet ve telefon hizmeti alamadığımızı aktardık. Bize yapılan geri dönüşte arızaya sebep olan kablonun ellerinde bulunmadığını, kabloyu yeniden temin sürelerinin ise 3 ayı bulabileceğini söylediler. 3 ay boyunca internet ve telefon hizmeti alamayacağımız için üyeliğimizi dondurabileceğimizi veya tek taraflı sözleşme feshine gidebileceğimizi ilettiler. Telekom’a ait Aliağa’daki çözüm masasına gittiğimizde ise sorunun bir haftaya kadar çözüleceğini, tek taraflı fesih halinde ise 250 lira ceza bedeli ödeyeceğimizi söylüyorlar. Merkezi ayrı, ilçedeki yetkilileri ise ayrı şeyler söylediği için biz de çözümsüz kaldık. Aynı konutlarda başka şebekeler üzerinden bir sıkıntı yaşanmazken yaklaşık bir aydır Türk Telekom’dan hizmet alamadığımız yetmiyormuş gibi şimdi de 3 ay beklememiz gerektiği söyleniyor. Bu yüzyılda bu tarz mağduriyetler kabul edilebilir gibi değil…” dedi.

(EREN SARAN) 







 
Son Eklenen Haberler